Måndag

 
 
En mardröm resa hem igenom regnet. Trött, blöt, kall, frusen,magkramper och alldeles för mätt. Alla dyngsura kläder på baddrumsgolvet och jag ner i ett bad. Insett att jag är i väldigt stort behov an ett par nya kängor och att plocka fram en varmare jacka. En mysig halsduk på det och en perfekt höstklädsel är fixad. Hursomhelst av slutar jag min kväll som jag brukar numera: En kopp tée och lugn och ro med musik i öronen. Det kanske låter mysigt och det är det också, men glöm inte att jag forfarande är hjärtekrossad för jag inte fick några biljetter till den 2 november. Den lilla chansen att få ögonkontakt med Harry fanns, men nu är den borta. Mitt liv suger. 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback