Medan alla andra tonåringar festar

Plugga på en lördagskväll. YEY.
 
Update/Pluggprat:
Har alltid svår att koncentrera mig när jag ska plugga framför datan, det blir alltid så att man surfar in på bloggar och sånt istället haha. nu är jag i alla fall klar med min NO uppsats som skulle in för en vecka sen, och nu har jag bara lite engelska glosor att klara av innan jag är klar. Svenska provet imorgon kan jag dock inte plugga till eftersom jag var smart nog och glömde boken vi har prov på i skolan. Bra jobbat där! Får väl göra omprov eller nåt! Hoppas ni har haft något bättre för er denna helg än att plugga! Kram.


Svar: haha tycker det alltid är kul när man liknar någon :D Aldrig sett det, men googlade en bild och ja kanske ;) Men det är inte jag iallafall haha. Kram!

2012-11-11 // 16:57:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback