måndag efter lov

Första dagen på 9 dagar befann jag mig i skolan igen. Känns sådär. Men det var halvdag och så fort vi hade slutat mötte jag upp Nelly och vi bara drog runt på stan. ´Väl hemma igen somnade jag arg i en konstig ställning och sov i 2 timmar, inte världens smartaste kanske men jäjä. Kom precis ut från ett skumbad och nu ska jag ner och dricka tè och äta rostat bröd innan jag säger Godnatt. '
 
Som en ekorrefyllde jag på ett litet vinterförråd idag. Babyoljan ska jag ha i bade och bli leeen, hår oljan ska jag ha i håret (no shit) så det inte blir elektriskt, baby servetter fick ersätta mina ansiktsservetter och spolarna för att mitt hår krävde förändring. 
 
 
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback